1982 yılından beri faaliyet gösteren Acamar, otomotiv perakende sektörünün Türkiye'deki en büyük gruplarından biridir.
Bugün Acamar;
Bursa'da Ford Trucks, Otokar, Renault ve Dacia
Balıkesir’de Ford Trucks ve Otokar
Kocaeli'nde Ford ve BYD
binek, hafif ve ağır ticari araçların satış, servis, yedek parça ve ikinci el fonksiyonları ile faaliyet gösteren Türkiye'nin bağımsız en büyük bayilik gruplarından biridir.
Acamar ayrıca; İnşaat ve sigortacılık sektörlerinin yanında, Yalova ve Balıkesir’deki akaryakıt istasyonlarıyla akaryakıt sektöründe de faaliyet göstermektedir.
Faaliyet gösterdiği tüm alanlarda “daima kaliteli hizmet” ve “koşulsuz müşteri memnuniyeti” Acamar'ın vazgeçilmez ilkeleridir.
Genel Merkez Bursa, Osmangazi
Kuruluş yılı 1982
Acamar grup , faaliyet gösterdiği her sektörde, en üst derecede ve koşulsuz müşteri memnuniyetini esas almaktadır.
Gücü Değerlerinde
Misyonumuz
Visyonumuz
Sürekli Eğitim ve Gelişim: Hedefimiz, çalışanlarımızın sürekli olarak eğitim ve gelişim fırsatlarına erişimini sağlayarak, şirketimizin gücünü korumasını ve sürdürülebilir büyümesini desteklemektir.
İnovasyon ve Dijital Dönüşüm: Hedefimiz, inovasyon ve dijitalleşme ile fark yaratarak, sektörüne öncülük etmektir.
Bağlı Çalışanlar ve Müşteriler: Hedefimiz, çalışanlarımızın işlerine olan bağlılığını ve müşterilerimizin memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır.
Optimum Etkinlik ve Verimlilik: Hedefimiz, iş süreçlerimizi etkin bir şekilde yöneterek optimum verimlilik ve karlılığı sağlamaktır.
Kurumsal Organizasyon: Hedefimiz, örnek alınabilecek bir düzeyde kurumsal organizasyon oluşturarak, iş süreçlerimizi etkin bir şekilde yönetmektir.
Değerlere Dayalı Liderlik: Hedefimiz, etik değerleri ve şeffaflığı ön planda tutarak güvene dayalı bir ilişki kurmak, bulunduğu topluma, müşterilerine, çalışanlarına ve tüm paydaşlara değer katmaktır.
Bulunduğu Topluma En Üst Seviyede Üstün Hizmet Vermek ve Değer Katmak
Değerlere Dayalı İş Yapmak
Müşteri ve Çalışan Memnuniyetini En Yüksekte Tutmak
Tecrübeli, Yetenekli ve Güçlü Bir Ekip İçin Sürekli Eğitim
Sürekli Gelişme ve Hızlı Adaptasyon
ISO 9001 (Kalite Yönetim Sistemi), ISO 50001 (Enerji Yönetim Sistemi), ISO 10002 (Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi), ISO 45001’i (İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi) ve ISO 14001 (Çevre Yönetim Sistemi), entegre yönetim sistemimizin temel taşları olarak benimseriz.
Bu standartlar, iş süreçlerimizi etkin bir şekilde yönlendirerek, sürekli iyileştirme ve gelişme sağlamamızı amaçlar.
Acamar'ın Kalite Politikasının Ana Unsurları
Kalite ve Müşteri Memnuniyeti: İş süreçlerimizi tasarlarken ve iyileştirirken, ISO 9001 ve ISO 10002 standartlarına uygun bir şekilde, müşteri geri bildirimlerini dikkate alarak müşteri memnuniyetini ölçmek, müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlamak, en üst düzeyde müşteri memnuniyetini, sağlamak ana odak noktamızdır.
Enerji Yönetimi: ISO 50001 standartlarına uygun olarak enerji verimliliğimizi artırmayı amaçlarız. Enerji tasarrufu için stratejiler geliştirir, enerji tüketimini izler ve azaltırız. Çevresel sürdürülebilirlik için enerji yönetimi konusunda taahhütte bulunuruz.
Çevre ve Sürdürülebilirlik: ISO 14001 standartlarına uygun olarak çevresel etkileri yönetir, çevresel sürdürülebilirliği destekleriz. Atıkların azaltılması, doğal kaynakların korunması ve çevresel sorumluluğun yerine getirilmesi için çevre yönetimine odaklanırız.
İş Sağlığı ve Güvenliği: ISO 45001 standartlarına uygun olarak iş sağlığı ve güvenliği konusundaki taahhüdümüzü sürdürerek, iş kazalarını önlemek, iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri ile çalışanların sağlığını korumak için gerekli önlemleri alırız.
Sürekli İyileştirme: Entegre yönetim sistemimiz, sürekli iyileştirmeyi teşvik eder. ISO standartlarına uygun olarak sürekli iyileştirme fırsatlarını tespit ederek, süreçlerimizi optimize eder ve performansımızı artırırız.
Kalite politikamızı anlayan, benimseyen ve uygulayan bir organizasyon olarak, sürekli iyileştirme ve mükemmeliyeti sürdürmek için birlikte çalışmaya devam edeceğiz.
Bu taahhütlerimizi tüm çalışanlarımıza, tedarikçilere ve paydaşlara açıkça iletiyoruz.